Wednesday, August 24, 2011

CORRECTION !!!!!!!!!

Previously I had reported that the editor of WEIRD TALES bought the magazine.  That is incorrect.  WEIRD TALES has new owners but the it iS NOT THE CURRET EDITOR>  IN fact she quit.  My source was in error.  My apologies.

No comments:

Post a Comment